Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"TALAVAN, NOA"'
This chapter will focus on didactic Audio Description (AD) and didactic free commentary. Firstly, it will provide the reader with an overview of the main types of didactic AD (DAD) and didactic free-commentary (DFC), differentiating between intersemi
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/86187
Chapter 2: This chapter aims at providing a general panorama of the educational bases that support the use of didactic AVT or DAT in language education. The chapter will first present the reader with the basic educational principles that are directly
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/86186
Didactic AVT; AVT; audiovisual translation; didactic audiovisual translation; Foreign language education; Media accessibility; Language and education; Noa Talaván; Jennifer Lertola; Alberto Fernández-Costales
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/86185
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
TALAVAN, NOA, Alba, Laura
Perspectives on Discourse Analysis. Theory and Practice.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c7d560754a8a8e7ef922f83b614cb1b8
Perspectives on Discourse Analysis. Theory and Practice.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::58015ea45214dacc4b7c7835da57d6b7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.