Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"T.W. Maxwell"'
Autor:
T.W. Maxwell, Mizna Mohamed, Naashia Mohamed, Badhoora Naseer, Aminath Zahir, Aminath Nasheeda
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 2, Iss 1 (2015)
This exploratory study aimed at understanding the role of women teaching in a university in the Maldives is a first of its kind. The many studies of academic women in Western countries guided the 20 semi-structured interviews. The data were thematica
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3b5c07e8e8214fd3850c593a8f3f3146
Autor:
Matthew J. Schuelka, T.W. Maxwell
Bhutan is a country in the Himalayas with a relatively new education system and a unique governmental philosophy known as Gross National Happiness. This book explores the history, culture, challenges, and opportunities of schooling in Bhutan. It disc
Autor:
T.W. Maxwell
Publikováno v:
British Journal of In-Service Education. 18:166-175
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
South Pacific Journal of Teacher Education. 16:13-35
(1988). Early Literacy Inservice Course (ELIC) and Literacy Teaching Practices. South Pacific Journal of Teacher Education: Vol. 16, No. 1, pp. 13-35.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.