Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"T.O. Zagornaya"'
Autor:
T.O. Zagornaya
Publikováno v:
Marketing i Menedžment Innovacij, Vol 4, Iss 3, Pp 35-44 (2013)
The aim of the article. The aim of the article is to develop scientific and methodical approach to the modeling and analysis of complex elements, settings, and the phase trajectories of competition in the market. Development of basic principles of th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a3faaf27d7cd4058ba99cc90ab951abf
Autor:
T.O. Zagornaya
Publikováno v:
Marketing i Menedžment Innovacij, Vol 3, Iss 1, Pp 201-208 (2012)
Problem of the study of branch markets influence on development and realization adaptive development strategy of the enterprise is considered in article. The basis of the offered approach forms the development of the alternative directions of the str
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d28df03aaff54c4db88f47b308478fea
Autor:
T.O. Zagornaya
Publikováno v:
Marketing i Menedžment Innovacij, Vol 2, Iss 3/2, Pp 186-194 (2011)
In article are motivated actual problems of the shaping the mechanism of the taking the coordinated decisions with provision for specifics of management process operation and developments enterprise in condition of the contradiction of the problems i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a9701549a5a49d2ab1776a1f1ef13d5
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.