Zobrazeno 1 - 10
of 92
pro vyhledávání: '"T.J.C. Polderman"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
T.J.C. Polderman, John F. Stins, Leo M.J. De Sonneville, Alexia S. Groot, Caroline van Baal, Dorret I. Boomsma
Publikováno v:
Behavior Genetics, 35(4), 407-416. Springer
Stins, J F, de Sonneville, L M J, Groot, A S, Polderman, J C, van Baal, G C M & Boomsma, D I 2005, ' Heritability of Selective Attention and Working Memory in Preschoolers ', Behavior Genetics, vol. 35, no. 4, pp. 407-416 . https://doi.org/10.1007/s10519-004-3875-3
Stins, J F, de Sonneville, L M J, Groot, A S, Polderman, J C, van Baal, G C M & Boomsma, D I 2005, ' Heritability of Selective Attention and Working Memory in Preschoolers ', Behavior Genetics, vol. 35, no. 4, pp. 407-416 . https://doi.org/10.1007/s10519-004-3875-3
In this study aspects of selective attention and working memory were tested in a large sample of nearly 6-year old monozygotic and dizygotic twin pairs, using a computerized test battery (Amsterdam Neuropsychological tasks). In the selective attentio
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.