Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"T.B. Moroz"'
Publikováno v:
Педиатрическая фармакология, Vol 3, Iss 5, Pp 60-62 (2006)
Research goal — comparative evaluation of efficiency of amoxicillin/clavulanat versus unprotected penicillins and first generation cephalosporins for treatment of children with acute community acquired pneumonia. 62 children with acute pneumonia to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fbce5b7a92044babad4f2eb3ade272b0
Autor:
E.V. Volyanyuk, Russian Federation Kazan, O I Pikuza, R.A. Faizullina, A M Zakirova, T.B. Moroz
Publikováno v:
Doctor.Ru. 20:11-16
Study Objective: To study the clinical efficacy of adding the novel mechanical bacterial lysate to the therapy and its effect for the local immunity in children with acute and recurrent respiratory infections in children. Study Design: comparative st
Publikováno v:
Kazan medical journal. 101:805-811
Aim. To assess the effectiveness of the screening approach by prescribing a streptotest to verify the etiological cause of tonsillopharyngitis in children. Methods. We observed 67 patients aged 7 to 11 with a history of recurrent respiratory infectio
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
T.G. Malanicheva, T.B. Moroz, A.M. Zakirova, Z.Ya. Suleimanova, R.A. Faizullina, N.V. Ziatdinova, L.F. Rashitov
Publikováno v:
Consilium Medicum. 18:94-99
Autor:
M.F. Sabirzyanova, A.I. Klyushkina, E. L. Rashitova, D.T. Shayapova, T.B. Moroz, A. G. Kadriev, A. M. Zakirova
Publikováno v:
Современные проблемы науки и образования (Modern Problems of Science and Education). :109-109
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.