Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"T.A. Lykova"'
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 19, Iss 4, Pp 90-99 (2023)
The task of the study: a comparative analysis of the personal characteristics of student actors of different generations so we can identify vectors of change and invariant personality structures. The study used data from 172 respondents: student-acto
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93c406d7de394d208e90d4380dfe2d0f
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 18, Iss 4, Pp 90-101 (2022)
This paper examines the concepts of "competence" and "aptitude" in the federal state educational standards. The study substantiates the need for returning to the theoretical notions of aptitude, as developed in domestic psychology, when training spec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/13bbc8c9235b46ff8b16f69b3158052c
Autor:
V.S. Sobkin, T.A. Lykova
Publikováno v:
Консультативная психология и психотерапия, Vol 26, Iss 1, Pp 7-28 (2018)
The paper presents the results of a study of relationships between personality features and reactions to frustration among the student-actors. We tested the hypothesis about the correlation between behaviors in situations of frustration and such pers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/71ddb18c5f4243ceb0e543abacf79dac
Publikováno v:
Искусство и образование. :171-177
Autor:
T.A. Lykova, Yu.V. Andreeva
Publikováno v:
Искусство и образование. :200-206
Publikováno v:
Психология творчества и одаренности. сборник статей Всероссийской научно-практической конференции с международным участием. Часть 3.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.