Zobrazeno 1 - 10
of 247
pro vyhledávání: '"T. Van Der Linden"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the Edinburgh Mathematical Society
Proceedings of the Edinburgh Mathematical Society, Vol. 64, p. 555–573 (2021)
Investigo. Repositorio Institucional de la Universidade de Vigo
Universidade de Vigo (UVigo)
Proceedings of the Edinburgh Mathematical Society, Vol. 64, p. 555–573 (2021)
Investigo. Repositorio Institucional de la Universidade de Vigo
Universidade de Vigo (UVigo)
Just like group actions are represented by group automorphisms, Lie algebra actions are represented by derivations: up to isomorphism, a split extension of a Lie algebra B by a Lie algebra X corresponds to a Lie algebra morphism B→Der(X) from B to
Over the past 10 years, Oosterhof and Todorov’s valence–dominance model has emerged as the most prominent account of how people evaluate faces on social dimensions. In this model, two dimensions (valence and dominance) underpin social judgements
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::d8c3d2c7b13235afdcba34d0142738fa
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2982718
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2982718
We introduce normal cores, as well as the more general action cores, in the context of a semi-abelian category, and further generalise those to split extension cores in the context of a homological category. We prove that, if the category is moreover
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0da109206b651c8f21cb4c73c07a9405
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.