Zobrazeno 1 - 10
of 143
pro vyhledávání: '"T. V. Le"'
Publikováno v:
Natural Language Engineering. 29:254-286
Previouswork in slogan generation focused on utilising slogan skeletons mined from existing slogans. While some generated slogans can be catchy, they are often not coherent with the company’s focus or style across their marketing communications bec
Publikováno v:
Biomedical and Other Applications of Soft Computing ISBN: 9783031085796
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8f5d9fc03cf69da0764fc21131bd7abd
https://doi.org/10.1007/978-3-031-08580-2_16
https://doi.org/10.1007/978-3-031-08580-2_16
Publikováno v:
Biomedical and Other Applications of Soft Computing ISBN: 9783031085796
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f42434b8ca6bd8b48b7396a0525de65b
https://doi.org/10.1007/978-3-031-08580-2_14
https://doi.org/10.1007/978-3-031-08580-2_14
Autor:
L Bodenbeck, TM Deutsch, K Haßdenteufel, C Breit, T-V Le, E Martynenko, F Riedel, J Heil, C Fremd, K Smetanay, S Stefanovic, L Vollmer, AD Hartkopf, SY Brucker, A Schneeweiss, M Wallwiener
Publikováno v:
64. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Gynäkologie und Geburtshilfe e. V..
Autor:
C Breit, TM Deutsch, K Haßdenteufel, L Bodenbeck, T-V Le, E Martynenko, F Riedel, J Heil, C Fremd, K Smetanay, L Michel, S Stefanovic, L Vollmer, AD Hartkopf, SY Brucker, A Schneeweiss, M Wallwiener, M Feißt
Publikováno v:
64. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Gynäkologie und Geburtshilfe e. V..
Autor:
Hoa T. V. Le
Publikováno v:
Canadian Journal of Applied Linguistics. 24:128-155
Using conversation analysis as the research approach, this study explores how L2 learners utilize their task-related identities during task interactions and how those identities are used as resources for task management. Eight students in an ESL acad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.