Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"T. Qwebani-Ogunleye"'
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 11, Iss 1, Pp 1-11 (2021)
Abstract Respiratory tract infections arise due to the introduction of microbes into the airway, disrupting the normal, healthy, complex interdependent microbiome. The selective disruption of this community can be either beneficial or dangerous. Nano
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9da6ae86ddb54544bad8dfd79f4194b0
Publikováno v:
Rasayan Journal of chemistry. 13:423-433
Autor:
T Qwebani-Ogunleye, Lebogang Katata-Seru, John F. Trant, Zimbili Mkhize, Oluwole Samuel Aremu
Publikováno v:
Scientific Reports
Chemistry and Biochemistry Publications
Scientific Reports, Vol 11, Iss 1, Pp 1-11 (2021)
Chemistry and Biochemistry Publications
Scientific Reports, Vol 11, Iss 1, Pp 1-11 (2021)
Respiratory tract infections arise due to the introduction of microbes into the airway, disrupting the normal, healthy, complex interdependent microbiome. The selective disruption of this community can be either beneficial or dangerous. Nanoparticles
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.