Zobrazeno 1 - 10
of 136
pro vyhledávání: '"T. Montero-Vílchez"'
Autor:
A. Soto-Moreno, C. Ureña-Paniego, T. Montero-Vílchez, M. Sánchez-Díaz, P. Díaz-Calvillo, J.A. Rodríguez-Pozo, A. Molina-Leyva, A. Martínez-López, A. Buendía-Eisman, S. Arias-Santiago
Publikováno v:
Actas Dermo-Sifiliográficas, Vol 115, Iss 3, Pp 231-236 (2024)
Resumen: Antecedentes y objetivo: La calidad de vida profesional se define como el bienestar derivado del equilibrio entre las exigencias del ámbito laboral y los recursos para afrontarlas, el deterioro de la calidad de vida profesional puede contri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c8c9240b38f244278d9d08f5c34856cd
Autor:
A. Soto-Moreno, C. Ureña-Paniego, T. Montero-Vílchez, M. Sánchez-Díaz, P. Díaz-Calvillo, J.A. Rodríguez-Pozo, A. Molina-Leyva, A. Martínez-López, A. Buendía-Eisman, S. Arias-Santiago
Publikováno v:
Actas Dermo-Sifiliográficas, Vol 115, Iss 3, Pp T231-T236 (2024)
Background and objective: Quality of professional life (QPL) is defined as a sense of well-being derived from a balance between the challenges of work and the resources available to deal with them. Impaired QPL can contribute to burnout. The aim of t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5253e575a59a422581e68f7c476ee7b9
Publikováno v:
Actas Dermo-Sifiliográficas, Vol 112, Iss 9, Pp 849-850 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/54fe5153f1b344f0b0f01f3638802e18
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.