Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"T. Krčmářová"'
Autor:
J. Stará, T. Krčmářová
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 24, Iss 1 (2014)
Cílem empirické studie je prezentovat výsledky výzkumu výuky nového přírodovědného tématu učiteli 1. stupně ZŠ podle shodných učebnicových materiálů. Nejprve jsou popsána teoretická východiska a stav řešení problematiky uží
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e3433fee147f4840abc5a289a1a36996
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jirásek, Ivo, Majerčíková, Jana
Publikováno v:
Early Years: Journal of International Research & Development; Mar2024, Vol. 44 Issue 1, p113-127, 15p
Autor:
Litak, Jakub1,2 (AUTHOR) Jakub.litak@gmail.com, Grochowski, Cezary1,2 (AUTHOR) marekmazurek@hotmail.com, Rysak, Andrzej2 (AUTHOR) g.litak@pollub.pl, Mazurek, Marek1 (AUTHOR) pkamieniak@poczta.onet.pl, Blicharski, Tomasz3 (AUTHOR) blicharski@vp.pl, Kamieniak, Piotr1 (AUTHOR), Wolszczak, Piotr2 (AUTHOR), Rahnama-Hezavah, Mansur4 (AUTHOR) mansur.rahnama@umlub.pl, Litak, Grzegorz2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Materials (1996-1944). Feb2022, Vol. 15 Issue 3, p942. 1p.
Autor:
Borovinsek, Matej1 (AUTHOR) matej.borovinsek@um.si, Koudelka, Petr2 (AUTHOR) koudelkap@itam.cas.cz, Sleichrt, Jan2 (AUTHOR) sleichrt@itam.cas.cz, Vopalensky, Michal2 (AUTHOR) vopalensky@itam.cas.cz, Kumpova, Ivana2 (AUTHOR) kumpova@itam.cas.cz, Vesenjak, Matej1 (AUTHOR) matej.vesenjak@um.si, Kytyr, Daniel2 (AUTHOR) kytyr@itam.cas.cz
Publikováno v:
Materials (1996-1944). Oct2021, Vol. 14 Issue 19, p5897. 1p.
Autor:
Macháček, Tomáš1 (AUTHOR) tomas.machacek@natur.cuni.cz, Šmídová, Barbora1 (AUTHOR), Pankrác, Jan1,2 (AUTHOR), Majer, Martin1 (AUTHOR), Bulantová, Jana1 (AUTHOR), Horák, Petr1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Parasites & Vectors. 8/20/2020, Vol. 13 Issue 1, pN.PAG-N.PAG. 1p.
Autor:
Stará, Jana
V publikaci se pokoušíme shrnout teorii a výzkumné poznatky vážící se k problematice užívání učebnic. Ohniskem našeho zájmu není samotná učebnice, ale práce učitelů s učebnicemi. Sebelepší učebnice nemůže zaručit, že ve v