Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"T. Kerneis"'
Autor:
A. Kleiber, J. Roy, V. Brunet, E. Baranek, J.M. Le-Calvez, T. Kerneis, A. Batard, S. Calvez, L. Pineau, S. Milla, V. Guesdon, L. Calandreau, V. Colson
Publikováno v:
Animal, Vol 18, Iss 3, Pp 101081- (2024)
Cognitive enrichment is a promising but understudied type of environmental enrichment that aims to stimulate the cognitive abilities of animals by providing them with more opportunities to interact with (namely, to predict events than can occur) and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a1c983fd70a04cc1b6fcb05578e2f65c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ono, Ryohei1 (AUTHOR), Iwahana, Togo1 (AUTHOR), Aoki, Kaoruko1 (AUTHOR), Kato, Hirotoshi1 (AUTHOR), Okada, Sho1 (AUTHOR), Kobayashi, Yoshio1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Canadian Journal of Infectious Diseases & Medical Microbiology. 3/4/2024, Vol. 2024, p1-20. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.