Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"T. Kasimatis"'
Autor:
Sapna Shah, Christopher K.T. Farmer, Rachel Hilton, Catriona Shaw, T. Kasimatis, K. Sran, J. Olsburgh, Elham Asgari, H. Kilbride, Refik Gökmen, K. Clark
Publikováno v:
Transplantation Proceedings
Background The novel severe acute respiratory syndrome coronavirus 2 (SARS-CoV-2) pandemic has raised concern for the health of immunocompromised individuals, who are potentially at higher risk of more severe infection and poorer outcomes. As a large
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The aim of this study was to investigate the complex relationship between students' mathematics confidence, confidence with technology, attitude to learning mathematics with technology, affective engagement and behavioural engagement, achievement, ge
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::3a042720335e3340d87d5edd4ae25885
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3015710
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3015710
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.