Zobrazeno 1 - 10
of 565
pro vyhledávání: '"T. Hihara"'
Publikováno v:
Geoscientific Model Development, Vol 15, Pp 8395-8410 (2022)
This study develops an ensemble Kalman filter (EnKF)-based regional ocean data assimilation system in which the local ensemble transform Kalman filter (LETKF) is implemented with version 1.0 of the Stony Brook Parallel Ocean Model (sbPOM) to assimila
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cb3ecaef3b8e4197812ad855995d8d8c
Publikováno v:
AIP Advances, Vol 13, Iss 4, Pp 049902-049902-2 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e20f230d34684ce1ab1c152de922a770
Publikováno v:
AIP Advances, Vol 13, Iss 2, Pp 025138-025138-5 (2023)
Hall transport and non-collinear magnetoresistance (NCMR) are studied for a chiral antiferromagnet (AFM) with the filled β-Mn-type structure. Magnetic and transport properties of epitaxial thin films of Co2−xPdxMo3N revealed that, in addition to a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/621040c244a04dc8a990dd25d754ce77
Autor:
Y. Kuramitsu, T. Minami, T. Hihara, K. Sakai, T. Nishimoto, S. Isayama, Y. T. Liao, K. T. Wu, W. Y. Woon, S. H. Chen, Y. L. Liu, S. M. He, C. Y. Su, M. Ota, S. Egashira, A. Morace, Y. Sakawa, Y. Abe, H. Habara, R. Kodama, L. N. K. Döhl, N. Woolsey, M. Koenig, H. S. Kumar, N. Ohnishi, M. Kanasaki, T. Asai, T. Yamauchi, K. Oda, Ko. Kondo, H. Kiriyama, Y. Fukuda
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 12, Iss 1, Pp 1-11 (2022)
Abstract Graphene is known as an atomically thin, transparent, highly electrically and thermally conductive, light-weight, and the strongest 2D material. We investigate disruptive application of graphene as a target of laser-driven ion acceleration.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3fb205b645a544719a2816c4afe13c2c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.