Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"T. Duverger"'
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
instname
[EN] Research on combustion systems for Internal Combustion Engines (ICE) is guided by the necessity of improving engine efficiency while achieving the pollutant regulations. In this framework, this study identifies and describes the effect of the bo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SAE Technical Paper Series.
Publikováno v:
SAE Technical Paper Series.
Publikováno v:
SAE Technical Paper Series.
Publikováno v:
SAE Technical Paper Series.
Publikováno v:
SAE Technical Paper Series.
Autor:
B. Cousyn, Siegfried Meunier-Guttin-Cluzel, F. Neveu, Gérard Gouesbet, Christophe Letellier, T. Duverger
Publikováno v:
SAE Technical papers
SAE Technical papers, SAE International, 1997, ⟨10.4271/971640⟩
SAE Technical papers, SAE International, 1997
HAL
SAE Technical papers, SAE International, 1997, ⟨10.4271/971640⟩
SAE Technical papers, SAE International, 1997
HAL
cited By 12; International audience; Cycle-to-cycle variations in the pressure evolution within the cylinder of a spark ignition engine has long been recognized as a phenomenon of considerable importance. In this work, use of tools borrowed to the no
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::cba28ea84a7141dd7cdee40ff192d957
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01596855
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01596855
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.