Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"T. Bvumbwe"'
Autor:
B. C. Mbakaya, F. W. Kalembo, M. Zgambo, A. Konyani, F. Lungu, B. Tveit, A. Kaasen, M. Simango, T. Bvumbwe
Publikováno v:
BMC Nursing, Vol 19, Iss 1, Pp 1-14 (2020)
Abstract Background The clinical learning environment is an important part of the nursing and midwifery training as it helps students to integrate theory into clinical practice. However, not all clinical learning environments foster positive learning
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3a60e94508284826b495b2c8b3e97a28
Publikováno v:
African Journal of Health Professions Education, Vol 10, Iss 1, Pp 66-71 (2018)
Background. A de-link between initial training and transition to practice has been reported. Effective transitioning to practice enhances competences and confidence among newly graduated nurses.Objectives. To develop transition-to-practice guidelines
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8b7bd7622c5e4a55a7f35846e5ba45dc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.