Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"T. Artemyeva"'
Autor:
A. Akhmetzyanova, T. Artemyeva
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 67, Pp S659-S659 (2024)
Introduction Adolescents with speech pathology experience disturbances in sound pronunciation, phonemic processes, poor vocabulary, insufficiently formed grammatical structure, and disturbances in coherent speech. The specifics of the emotional-volit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b8df3f6e3374e668e3e7e78516a9022
Autor:
A. Akhmetzyanova, T. Artemyeva
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 67, Pp S659-S660 (2024)
Introduction Anticipation is the most valuable component of the regulatory side of human behavior. Adolescence is a sensitive period in relation to the formation of an anticipatory and prognostic system, which in turn provides an opportunity to asses
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8252000894574a76bd5c447bf4cc3d06
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 67, Pp S659-S659 (2024)
Introduction One of the important tasks of modern education is the adaptation of children with autism spectrum disorders to the social space, which allows them to ensure their personal development and self-realization. Objectives Study of the specif
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/21d5589157964b20be78d5f049797992
Autor:
A. Akhmetzyanova, T. Artemyeva
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 66, Pp S966-S966 (2023)
Introduction At preschool age, children develop all the speech functions, including the planning function, which allows them to think through the future speech statement. Researchers find a link between impaired ability for speech forecasting and anx
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ace22f4b5c3e42b68415b7623003cc8f
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 66, Pp S175-S175 (2023)
Introduction The degree of success and effectiveness of the child’s socialization largely depends on the timely formation of social emotions, the ability to understand the emotional states of the participants in the interaction and manage their emo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/edd7847d1b7a46bf84fd90b944a8b753
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 65, Pp S693-S693 (2022)
Introduction Younger schoolchildren with psychological development disorders have low cognitive activity, insufficient development of basic school skills, and a low level of educational motivation. In accordance with the requirements of the education
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d39a54e4396244c89aaa0e0e7e27453b
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.