Zobrazeno 1 - 10
of 99
pro vyhledávání: '"T. Altenburg"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
M. Sweegers, T. Boyle, J. Vallance, M. Chinapaw, J. Brug, N. Aaronson, A. DâSilva, C. Kampshoff, B. Lynch, F. Nollet, S. Phillips, M. Stuiver, H. Waart, X. Wang, L. Buffart, T. Altenburg
Figure S1. Directed acyclic graph (DAG) visualizing potential confounders of the association between demographic and clinical characteristics and daily activity. (DOCX 413 kb)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7584eb483f4d07026d2450e8d6facf01
Publikováno v:
Chemical Engineering Journal. 283:971-977
The continuous synthesis of the metal–organic framework ZIF-8 is described, employing microreaction technology which provides highly controlled mass and heat transport conditions. Using a T-type micromixer connected with a residence time capillary,
Cluster compositions and importance ratings. Cluster compositions and average importance ratings of the underlying ideas. (DOCX 45 kb)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::25e019c6d0a4051066f865acc5b70729
Concept maps. Four concept maps, one for each school class. (DOCX 372 kb)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b291caf44a0ca2f5f9dbd1172672007b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.