Zobrazeno 1 - 10
of 738
pro vyhledávání: '"T. Akatsuka"'
Publikováno v:
Chemical Engineering Transactions, Vol 32 (2013)
Zeolite monolith was synthesized by ice-templating and steam-assisted crystallization (SAC) by using a structure-directing agent (SDA). The precursor silica gel was prepared by applying ice-templating to the hydrogels synthesized from colloidal silic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d428839af254bcbb11fad55265faa2c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
D.V. Rao, G.E. Gigante, Z. Zhong, R. Cesareo, A. Brunetti, N. Schiavon, T. Akatsuka, T. Yuasa, T. Takeda
SummaryThe study the effect of contrast on seeds, growth and the associated anatomy and physiology, with upgraded imaging systems. The use of phase information to explore new information at various stage of the growth.This work benefits, the use of S
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0dcb202ab2332425cf548589e08c2071
https://doi.org/10.1101/2022.08.24.505216
https://doi.org/10.1101/2022.08.24.505216
Autor:
Katsuya Oguri, Hidetoshi Katori, Atsushi Ishizawa, Hiromitsu Imai, Hideki Gotoh, Takashi Goh, Toshikazu Hashimoto, T. Akatsuka, Noriaki Ohmae, Tetsuomi Sogawa, Ichiro Ushijima, Masao Takamoto
Publikováno v:
Optics express. 28(7)
We report a cascaded optical fiber link which connects laboratories in RIKEN, the University of Tokyo, and NTT within a 100-km region using a transfer light at 1397 nm, a subharmonic of the Sr clock frequency. The multiple cascaded link employing sev
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.