Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"T de Cock Buning"'
Publikováno v:
Educational Media International, 55(1), 64-78. Taylor&Francis
Konijn, W S, Essink, D R, de Cock Buning, T & Zweekhorst, M B M 2018, ' Flipping the classroom : an effective approach to deal with diversity at higher education ', Educational Media International, vol. 55, no. 1, pp. 64-78 . https://doi.org/10.1080/09523987.2018.1439711
Konijn, W S, Essink, D R, de Cock Buning, T & Zweekhorst, M B M 2018, ' Flipping the classroom : an effective approach to deal with diversity at higher education ', Educational Media International, vol. 55, no. 1, pp. 64-78 . https://doi.org/10.1080/09523987.2018.1439711
Even though the flipped classroom is an increasingly popular method in education, a literature search shows a gap in research on this method in higher education. This article describes an experiment with two central questions: (1) How do students and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::74d1d18637de66c1760d861f82b65deb
https://research.vu.nl/en/publications/c12b3053-c9c0-4d8a-8541-736bd3fbcde9
https://research.vu.nl/en/publications/c12b3053-c9c0-4d8a-8541-736bd3fbcde9
Publikováno v:
INTED2016 Proceedings.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
T de Cock Buning
Publikováno v:
Biological Rhythm Research. 28:266-271
Research with embryos and foetuses raise moral problems. In this article the origins of these moral intuitions are analyzed and discussed at four levels: moral problems regarding the treatment of the foetus and the mother animal; ethical problems exp
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.