Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"T Turner-Stokes"'
Autor:
CT Stankey, C Bourges, T Turner-Stokes, AP Piedade, C Palmer-Jones, I Papa, M Dos Silva dos Santos, LO Randzavola, L Speidel, EC Parkes, W Edwards, AP Rochford, CD Murray, JI MacRae, P Skoglund, C Wallace, MZ Cader, DC Thomas, JC Lee
Increasing global rates of autoimmune and inflammatory disease present a burgeoning threat to human health1. This is compounded by the limited efficacy of available treatments1and high failure rates during drug development2– underscoring an urgent
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b6b6133f81a729bebf8e7c96d026e458
https://doi.org/10.1101/2023.05.05.539522
https://doi.org/10.1101/2023.05.05.539522
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Clinical rehabilitation. 13(4)
The aim of this study was to develop and evaluate the UK version of the Functional Assessment Measure (UK FIM+FAM).Before and after evaluation of inter-rater reliability.Ten 'troublesome' items in the original FIM+FAM were identified as being particu
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.