Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"T T H Le"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
T H Nguyen, I.M. Hahne, T T H Le, M. M. Zierhut, Van Tuan Nguyen, Kerem Böge, Stephan Ripke, Alice Braun, Vassily Trubetskoy, X T Pham, N H Lam, Thi Minh Tam Ta, Georgia Panagiotaropoulou, Isabella Heuser-Collier, Julia Kraft, Eric Hahn, Malek Bajbouj, V P Nguyen, C T Le
ObjectivesGenome-Wide Association Studies (GWAS) of Schizophrenia (SCZ) have provided new biological insights; however, most cohorts are of European ancestry. As a result, derived polygenic risk scores (PRS) show decreased predictive power when appli
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::021762eb3696cd74e6eced89533eaa6e
https://doi.org/10.1101/2021.04.21.21255615
https://doi.org/10.1101/2021.04.21.21255615
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.