Zobrazeno 1 - 10
of 365
pro vyhledávání: '"T Soto"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Estudios sobre el Mensaje Periodístico, Vol 28, Iss 1 (2022)
The lack of science on the Spanish TV is explained through the people responsible for content production, scheduling and offer. Two focus groups made up of five decision-makers identified the professionals’ opinions: science on TV is needed, the fu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7a1d0728f95b417daf5a7a2e9423ed04
Publikováno v:
Communication & Society (Formerly Comunicación y Sociedad), Vol 34, Iss 1 (2021)
This study aims to shed light on adolescents’ characterizations of their preferred film entertainment. It seeks to describe the psychological responses of youngsters from two European countries (Italy and Spain) to dramas from the European region a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/83b1cfc5940a4cadbd733a3478162289
Autor:
María T. Soto-Sanfiel
Publikováno v:
Disertaciones, Vol 11, Iss 1, Pp 5-12 (2017)
Editoral del 11(1) de Disertaciones.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/02241158d2cf4fb3963290dd10ae2ec5
Autor:
Ysehak Wondwossen, Michael S. Patzkowski, Maxwell Y. Amoako, Bryan K. Lawson, Alexander G. Velosky, Adam T. Soto, Krista B. Highland
Publikováno v:
Neuromodulation: Technology at the Neural Interface.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Listening. :1-13
One of the main objectives of radio arts, radio made by artists, is to produce mental images for audiences. According to radio art theorists and practitioners, those mental images lead to emotional...
Publikováno v:
Communication & Society (Formerly Comunicación y Sociedad), Vol 27, Iss 3, Pp 151-186 (2014)
In this study, we explore how users’ personalities affect their responses to interactive narratives. In particular, we analyze the relationship between personality traits and relevant variables in narrative reception: identification with characters
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/831a535077c14ac790d79e1ac9102644
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.