Zobrazeno 1 - 10
of 110
pro vyhledávání: '"T Safari"'
Publikováno v:
Armaghane Danesh Bimonthly Journal, Vol 26, Iss 1, Pp 18-32 (2021)
Background & aim: Sesame seeds contain phytoestrogen and antioxidant compounds that can affect the reproductive system. Due to the importance of the seminal vesicle in male reproductive activities, the aim of this study was to determine and evaluate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5c958b87b26f4b4391cff340f606079f
Publikováno v:
Journal of Kerman University of Medical Sciences, Vol 11, Iss 4, Pp 212-218 (2005)
In the present study, the effects of intracuneiformis nucleus microinjection of gamma-aminobutyric acidA (GABAA) receptor agonist and antagonist on antinociception inducced by morphine were investigated with formalin test in rat. Intracuneiformis nuc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/14e2dd0ff1f1482abb852e7109ee6320
IntroductionLung cancer patients often have a poor prognosis, due to various factors that play into the diagnosis, such as timeframe, early detection, and progression. The rate of patients with advanced-stage lung cancer is often high due to the inab
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6dd116781883d28a849117bb1dbd3560
https://doi.org/10.1101/2022.12.30.22284074
https://doi.org/10.1101/2022.12.30.22284074
Publikováno v:
پژوهشهای علوم شناختی و رفتاری, Vol 1, Iss 1, Pp 87-104 (2012)
The purpose of this research was to determaine the psychometric properties of Gilliam Autism Rating Scale (GARS) among Autistic Children and Adolescents in Isfahan. The Statistical population of the study was all Autistic Children and Adolescents (3-
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3eee10f397ff49d981755f067e9046d3
Publikováno v:
Fanāvarī-i āmūzish, Vol 6, Iss 1, Pp 33-40 (2011)
To improve the learning process and consolide learning, paying attention to individual differences among learners is necessary. Personalized System of Instruction (PSI) is an educational method that clearly takes individual differences into account.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b9a8f454c7a94d0f9a5358d93169aae5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.