Zobrazeno 1 - 10
of 1 278
pro vyhledávání: '"T Kurth"'
Autor:
Prabhat, K. Kashinath, M. Mudigonda, S. Kim, L. Kapp-Schwoerer, A. Graubner, E. Karaismailoglu, L. von Kleist, T. Kurth, A. Greiner, A. Mahesh, K. Yang, C. Lewis, J. Chen, A. Lou, S. Chandran, B. Toms, W. Chapman, K. Dagon, C. A. Shields, T. O'Brien, M. Wehner, W. Collins
Publikováno v:
Geoscientific Model Development, Vol 14, Pp 107-124 (2021)
Identifying, detecting, and localizing extreme weather events is a crucial first step in understanding how they may vary under different climate change scenarios. Pattern recognition tasks such as classification, object detection, and segmentation (i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/171a10d8d7e9492e9cbd4d830cecca95
Autor:
J. E. Weber, A. Angermaier, K. Bollweg, H. Erdur, S. Ernst, A. Flöel, C. Gorski, F. I. Kandil, S. Kinze, K. Kleinsteuber, T. Kurth, I. Schmehl, S. Theen, M. Endres, H. J. Audebert, for the ANNOTeM-consortium
Publikováno v:
BMC Health Services Research, Vol 20, Iss 1, Pp 1-8 (2020)
Abstract Background Both diagnosis and treatment of neurological emergencies require neurological expertise and are time-sensitive. The lack of fast neurological expertise in regions with underserved infrastructure poses a major barrier for state-of-
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8946429af8594f07ab2a047059e7a5ba
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Public Health. 32
Background The COVID-19 pandemic and related restrictions have affected the wellbeing of school children worldwide. Specific problems evolving during the pandemic, their extent and duration haveńt been sufficiently explored yet. We aimed at describi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.