Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Türetken, Oktay"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ozkan, Baris1 (AUTHOR) b.ozkan@tue.nl, Koops, Marijn2 (AUTHOR), Türetken, Oktay1 (AUTHOR), Reijers, Hajo A.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Information Systems Management. 2024, Vol. 41 Issue 4, p377-398. 22p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van de Ven, Montijn, Lara Machado, Paola, Athanasopoulou, Alexia, Aysolmaz, Banu, Türetken, Oktay
Publikováno v:
Journal of Business Models, 11(1), 38-77. Aalborg Universitetsforlag
Organizations need to evaluate new and existing business models to innovate their business logic and remain competitive. One way to carry out this evaluation is through business model performance indicators. Performance indicators for business models
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Berkers, Frank, Türetken, Oktay, Ozkan, Baris, Grefen, Paul W.P.J., Camarinha-Matos, Luis M., Ortiz, Angel, Boucher, Xavier, Osório, A. Luís
Publikováno v:
Collaborative Networks in Digitalization and Society 5.0.: Proceedings 23rd IFIP WG 5.5 Working Conference on Virtual Enterprises, PRO-VE 2022, Lisbon, Portugal, September 19–21, 2022, 579-591
STARTPAGE=579;ENDPAGE=591;TITLE=Collaborative Networks in Digitalization and Society 5.0.
Collaborative Networks in Digitalization and Society 5.0 ISBN: 9783031148439
STARTPAGE=579;ENDPAGE=591;TITLE=Collaborative Networks in Digitalization and Society 5.0.
Collaborative Networks in Digitalization and Society 5.0 ISBN: 9783031148439
Digital platforms have become essential in modern society. However, despite their appeal and potential, digital platforms have proven to fail often due to diverse strategic reasons including pricing, timing, competition, trust, openness, critical mas
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::925116cc27d77881dc515444499ea84c
https://research.tue.nl/nl/publications/d5403e68-b96e-4125-8eac-0782c90cbb5c
https://research.tue.nl/nl/publications/d5403e68-b96e-4125-8eac-0782c90cbb5c
Publikováno v:
Pacific Asia Journal of the Association of Information Systems, 14(4):2, 26-61. Association for Information Systems
Background: As a result of factors such as digitization and rapid technology change, organizations are compelled to innovate their business models at an accelerated pace. While the domain of business model innovation has focused on understanding and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::f0de9dfe58da7b69e1e1a0c4e14a79cb
https://research.tue.nl/nl/publications/ce22076f-5a84-4a29-aa3f-3d929b1a4a54
https://research.tue.nl/nl/publications/ce22076f-5a84-4a29-aa3f-3d929b1a4a54
Autor:
van de Ven, Montijn, Lara Machado, Paola, Athanasopoulou, Alexia, Aysolmaz, Banu, Türetken, Oktay
Publikováno v:
Business Model Conference 2022
Organizations innovate their business models in order to remain competitive in today’s dynamic business environment. To reduce uncertainty during the business model innovation process, organizations need to evaluate new and existing business models
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::d9982bbdfe8ebf7dc86c9de317729c6d
https://research.tue.nl/nl/publications/0be4ede2-5cc6-4b97-92cb-f31ef97fb74b
https://research.tue.nl/nl/publications/0be4ede2-5cc6-4b97-92cb-f31ef97fb74b
Autor:
Lara Machado, Paola, van de Ven, Montijn, Athanasopoulou, Alexia, Aysolmaz, Banu, Türetken, Oktay
Publikováno v:
Business Model Conference 2022
Currently, organizations face constant changes in the business landscape. Managing business models is essential for organizations to adapt to these changes and to remain competitive. Business model management can be defined as a process covering all
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::fe1f8648ea2b1b070d63bfe21216753b
https://research.tue.nl/nl/publications/fcf269ad-5cbd-49d9-9fd0-d966777673c9
https://research.tue.nl/nl/publications/fcf269ad-5cbd-49d9-9fd0-d966777673c9