Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"Türel, S."'
Background: Childhood traumas affect the hypothalamo-pituitary-adrenal (HPA) axis functions, and therefore emotional regulation response to stress. Glucocorticoid receptor (GR) gene NR3C1 plays a key role in HPA axis. The aim of the study was to inve
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::98ea892d2c942da9a06453abd9ac73b4
https://hdl.handle.net/11499/47192
https://hdl.handle.net/11499/47192
Study Objectives: The purpose of the study was to investigate the relationship of polymorphism with explosive forces in ACTN3, ACE, and UCP3 genes in soccer players. Methods: A total of 19 male soccer players and 9 sedentary voluntarily participated.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::46faf34e02f68aee16965b70d09ff871
https://hdl.handle.net/11499/37310
https://hdl.handle.net/11499/37310
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.