Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"Tölli J"'
Autor:
Tölli, J. (Juhana)
Tiivistelmä. Tämä tutkielma käsittelee käytännön työkokemuksen sekä opettajan työnkuvan muutosten vaikutuksia luokanopettajien asiantuntijuudelle. Tutkielman tavoitteena on selvittää, millä tavoin käytännön työkokemus vaikuttaa luoka
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::a95bb124fdff6b4d94f1db88d95cb68f
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202303201267
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202303201267
Autor:
Tölli, J.-M. (Juha-Matti)
Faktorisijoittaminen tarkoittaa strategiaa, jossa sijoitusten allokointi päätetään omaisuuserien tuottoon ja riskiin vaikuttavien tekijöiden eli faktoreiden avulla. Faktorit löydettiin niiden poiketessa CAPM-mallin tarjoamasta tuottojen selityk
Externí odkaz:
http://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201806062486
Autor:
Tölli, J. (Joel)
Tiivistelmä. Tiedolla on merkittävä rooli nykypäivän yritysjohtajien työssä. Johtajien työ on pitkälti päätösten tekemistä ja päätöksenteossa tarvitaan tietoa. Nykypäivän tietoyhteiskunnassa tietoa on saatavilla lähes rajattomasti
Externí odkaz:
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-201210081041
Publikováno v:
Europe PubMed Central
The aim of the present study was to identify in a standardized experimental rat liver tumor system the drugs which are most appropriate in influencing the relationship between liver tumor and normal liver parenchyma blood flow as estimated with 133Xe
Publikováno v:
Europe PubMed Central
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.