Zobrazeno 1 - 10
of 141
pro vyhledávání: '"Tóth-Király I"'
Publikováno v:
In Revue europeenne de psychologie appliquee March 2018 68(2):89-97
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Neff, K., Tóth-Király, I., Yarnell, L., Arimitsu, K., Castilho, P., Ghorbani, N., Guo, H., Hirsch, J., Hupfield, J., Hutz, C., Kotsou, I., Lee, W., Montero-Marin, J., Sirois, F., de Souza, L., Svendsen, J., Wilkinson, L., Mantzios, M.
This study examined the factor structure of the Self-Compassion Scale (SCS) using\ud secondary data drawn from 20 samples (N = 11,685) — 7 English and 13 non-English —\ud including 10 community, 6 student, 1 mixed community/student, 1 meditator,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::8dd5b2e52a0bd02fe5adb00b85e1422a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.