Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Télé-formation"'
Rapport de la convention TOPASE 96 2 93 0291- Tâche 1 - Lot 1
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______166::03d26889bc96714deb93edef5336a33e
https://hal.science/hal-03639797
https://hal.science/hal-03639797
Autor:
Gaussens, David, Vigouroux, Nadine
Rapport de la convention TOPASE 96 2 93 0291- Tâche 1 - Lot 3
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______166::e5e57c668e1e3e1f66ef00b0628ef8d5
https://hal.science/hal-03639800
https://hal.science/hal-03639800
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Boucher, Stéphane
Mémoire numérisé par la Direction des bibliothèques de l'Université de Montréal.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1866/30893
Autor:
Françoise Poyet
Publikováno v:
HAL
Éducation permanente
Éducation permanente, Arcueil : Éducation permanente, 2002
Éducation permanente
Éducation permanente, Arcueil : Éducation permanente, 2002
Information and Communication Technologies change the way people consider information and knowledge. Their use in e-learning raises orientation problems while navigating within technological devices. First of all, the learner-subject must locate the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b60232b75698749a96d715c5866659b1
https://archivesic.ccsd.cnrs.fr/sic_00000974
https://archivesic.ccsd.cnrs.fr/sic_00000974
Publikováno v:
Revue Phronesis. 2022, Vol. 11 Issue 1/2, p75-90. 16p.
Autor:
Dzair, BOUZID
Publikováno v:
Hakika (The Truth) Journal for Social & Human Sciences; Jun2023, Vol. 22 Issue 2, p716-727, 12p
Autor:
Yousf, Boulanouar, Aissa, Khaldia
Publikováno v:
Studies in Contrastive Grammar / Studii de Gramatica Contrastiva; 2022, Issue 37, p131-149, 19p
Publikováno v:
ACM International Conference Proceeding Series; Nov2003, p32-39, 8p
Autor:
Masmoudi, Mustapha
Publikováno v:
Lendemains; 2010, Vol. 35 Issue 138/139, p15-35, 21p