Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Tàrraga Mestre, L."'
Autor:
Allué Blasco, J., Pascual Lucas, M., Sarasa Coronas, L., Fandos Marín, N., Loscos Aranda, J., Tartari Diaz-Zorita, J., Sanabria Fernández, Á., Alegret Llorens, M., Sotolongo Grau, O., Tàrraga Mestre, L., Ruiz Laza, A., Sáez Goñi, M., Marquié Sayagués, M., Terencio Alemany, J., Boada Rovira, M.
Publikováno v:
In Neurology Perspectives November 2024 4 Supplement 1:25-25
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Merrick, Joav
In the past there has been much emphasis on child and adolescent developmental problems and while it is perfectly legitimate to look at child and adolescent problems, there are two problems with this approach. First, over-emphasis on problems can rei
Intellectual disability is characterized by deficits in cognitive and adaptive abilities that initially manifest before 18 years of age. The prevalence of intellectual disability is estimated to be between 1 and 3 out of every 100 individuals in the
Autor:
Johnny L. Matson
This handbook offers a comprehensive review of intellectual disabilities (ID). It examines historical perspectives and foundational principles in the field. The handbook addresses philosophy of care for individuals with ID, as well as parent and prof
This book provides a broad overview of quality health care for people with intellectual and developmental disabilities (IDD). It focuses on providing the reader a practical approach to dealing with the health and well-being of people with IDD in gen
Therapies and Rehabilitation in Down Syndrome covers the entire lifespan of a DS patient, from infancy to 60 years and beyond, focusing not simply on identifying problems, but providing a detailed look at major therapeutic approaches. Discussion incl