Zobrazeno 1 - 10
of 102
pro vyhledávání: '"T, Sheffield"'
Publikováno v:
Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board. 2677:757-767
Concrete overlays provide a promising solution to extending pavement life, and are currently the focus of the Federal Highway Administration Every Day Counts initiative. Despite their potential benefits, concrete overlays are not commonly used in man
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Whose Earnings and Profits? What Dividend? A Discussion Based on the Dr. Pepper - Keurig Transaction
Autor:
Jeffrey T. Sheffield
Publikováno v:
SSRN Electronic Journal.
In July 2018 Dr. Pepper Snapple Group, Inc. (“Dr. Pepper”) acquired all the stock of the Maple Parent Holdings Corp. (better known as “Keurig”) in exchange for Dr. Pepper common stock. The acquisition was unusual in two respects: Dr. Pepper p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
British Journal of Management. 4:47-55
SUMMARY Lawler and Mohrman (1987), as others (Griffin, 1988; Marks et al., 1986), have associated a‘honeymoon effect’ (Lawler and Mohrman, 1987) or period of‘initial momentum’ (Solberg, 1985) with quality circle (QC) progress. They have been
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.