Zobrazeno 1 - 10
of 932
pro vyhledávání: '"T, Hortobágyi"'
Autor:
L. M. J. Sanders, T. Hortobágyi, E. G. A. Karssemeijer, E. A. Van der Zee, E. J. A. Scherder, M. J. G. van Heuvelen
Publikováno v:
Alzheimer’s Research & Therapy, Vol 12, Iss 1, Pp 1-15 (2020)
Abstract Background Potential moderators such as exercise intensity or apolipoprotein-E4 (ApoE4) carriership may determine the magnitude of exercise effects on physical and cognitive functions in patients with dementia (PwD). We determined the effect
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2bedbe394d174883a18c01c3f45d4275
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
K. Talar, T. Vetrovsky, M. van Haren, J. Négyesi, U. Granacher, M. Váczi, E. Martín-Arévalo, M.F. Del Olmo, E. Kałamacka, T. Hortobágyi
Publikováno v:
Ageing Research Reviews. 81
Background: Aerobic exercise (AE) may slow age-related cognitive decline. However, such cognition-sparing effects are not uniform across cognitive domains and studies. Transcranial direct current stimulation (tDCS) is a form of non-invasive brain sti
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.