Zobrazeno 1 - 10
of 473
pro vyhledávání: '"T, Hertel"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Background Healthcare systems worldwide face challenges related to patient safety, quality of care, and interprofessional collaboration. Simulation-based team training has emerged as a promising approach to address some of these challenges b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/efe9ef88efb34242ad47cea9be3ebdb5
Autor:
Craig J. Cullen, Joshua T. Hertel
Publikováno v:
Mathematics Teacher: Learning and Teaching PK-12. 116:314-321
Rather than centering technology, we need to view tools as raw materials that students can use strategically to build mathematical knowledge.
Autor:
Joshua T. Hertel
Publikováno v:
The Mathematics Enthusiast. 20:139-151
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Joshua T. Hertel, Craig J. Cullen
Publikováno v:
Mathematics Teacher: Learning and Teaching PK-12. 116:310-311
Autor:
Nilly Mor, Noa Avirbach, Baruch Perlman, Paula T. Hertel, Adi Doron Zakon, Yael Wisney Jacobinski
Publikováno v:
Clinical Psychological Science. 10:161-174
Making negative inferences for negative events, ruminating about them, and retrieving negative aspects of memories have all been associated with depression. However, the causal mechanisms that link negative inferences to negative mood and the interpl
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paula T. Hertel, Christopher N. Wahlheim, William A. Price, Emily M. Crusius, Christina L. Patino
Publikováno v:
Behaviour Research and Therapy. 163:104287