Zobrazeno 1 - 10
of 2 626
pro vyhledávání: '"T, Frese"'
Autor:
A. M. Buß, F. G. Wittmann, A. Pabst, M. Luppa, A. Oey, I. Blotenberg, M. I. Cardona, S. Weise, A. Bauer, R. P. Kosilek, F. Bader, C. Brettschneider, B. Wiese, W. Hoffmann, T. Frese, J. S. Gensichen, H.-H. König, J. R. Thyrian, S. G. Riedel-Heller
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 12 (2024)
IntroductionHealth disparities pose a considerable challenge for older adults individuals, particularly those with a heightened risk of developing dementia. Discrepancies in health status among various income brackets are only partially attributable
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7bf8f6e48723422b9d2a50f57170ed79
Publikováno v:
BMC Primary Care, Vol 23, Iss 1, Pp 1-9 (2022)
Abstract Background Ukrainian Family Doctors' knowledge and readiness for the implementation of new guidelines recommendations into practice has to be evaluated and taken into consideration, meanwhile they often use the old protocols of annual checku
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cbb8e09a78a6489a82addec65b448cca
Autor:
Eva Johanna Kantelhardt, T Frese, Eric Sven Kroeber, Susanne Unverzagt, Angelika Sabine Sandholzer-Yilmaz, Wondimu Ayele
Publikováno v:
BMJ Open, Vol 12, Iss 5 (2022)
Objectives The epidemiological transition from infectious to chronic diseases leads to novel challenges in African health systems. The prevalence of diabetes mellitus (DM) is increasing dramatically. Undiagnosed and undertreated DM leads to numerous
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ef3bc35a52614ffc9e2809494277c6e4
Autor:
Anne-Kathrin Geier, Christiane Saur, Stefan Lippmann, Melanie Nafziger, T Frese, Tobias Deutsch
Publikováno v:
BMJ Open, Vol 9, Iss 10 (2019)
Objectives This study investigates students’ adoption of LeiKA, a new extracurricular longitudinal general practice (GP) teaching project. LeiKA aims to attract a broad range of students, not only those who are already planning to become GPs. This
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/69deab1a0f4f4a658075abce3d62ce7f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.