Zobrazeno 1 - 10
of 261
pro vyhledávání: '"T, Chaplin"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nurse educator. 46(3)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nurse Educator. 46:138-139
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
J. Baylis, C. Heyd, B. Thoma, A. Hall, T. Chaplin, A. Petrosoniak, T. McColl, M. O'Brien, J. Deshaies, K. Caners
Publikováno v:
CJEM. 22:S11-S11
Innovation Concept: A major barrier to the development of a national simulation case repository and multi-site simulation research is the lack of a standardized national case template. This issue was recently identified as a priority research topic f
Publikováno v:
Journal of continuing education in nursing. 50(2)
Background: Acquisition of evidence-based practice (EBP) competencies in graduate-level nursing programs bridges the research–practice gap in professional practice. This study evaluated the impact of the Star Model of Knowledge Transformation as a
Autor:
T. Chaplin, B. Thoma, A. Petrosoniak, K. Caners, T. McColl, C. Forristal, C. Dakin, J. Deshaies, E. Raymond-Dufresne, M. Fotheringham, D. Ha, N. Holm, J. Huffman, A. Lonergan, G. Mastoras, M. O'Brien, M. Paradis, N. Sowers, E. Stern, A. Hall
Publikováno v:
CJEM. 21:S23-S24
Introduction: Simulation has assumed an integral role in the Canadian healthcare system with applications in quality improvement, systems development, and medical education. High quality simulation-based research (SBR) is required to ensure the effec
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.