Zobrazeno 1 - 10
of 300
pro vyhledávání: '"T, Battista"'
Autor:
Joseph Antonides, Michael T. Battista
Publikováno v:
ZDM – Mathematics Education. 54:795-807
Autor:
Jillian T. Battista, Daria Piacentino, Melanie L. Schwandt, Mary R. Lee, Monica L. Faulkner, Mehdi Farokhnia, Lorenzo Leggio
Publikováno v:
Addiction Biology. 28
Autor:
O V, Giannico, S, Baldacci, G R, Fragnelli, F, Desiante, T, Battista, C, Calamai, G, Caputi, R, Cipriani, A, Faino, F, Francioso, A, Giorgino, L, Mastronuzzi, C, Russo, G M, Sponselli, E M, Terlizzi, A D, Menna, R, Rizzi, L, Bisceglia, M, Conversano
Publikováno v:
Igiene e sanita pubblica. 78(1)
Despite SARS-CoV-2 transmission being a complex phenomenon, greater population density seems to be a risk factor. The aim of this study was to analyze through an epidemiologic urban health approach the relationship between population density and SARS
Autor:
Mary R. Lee, Dorit Ron, Jillian T. Battista, Lorenzo Leggio, Jeanelle Portelli, Mehdi Farokhnia, Xiaobai Li, Sara L. Deschaine
Publikováno v:
Alcohol
Brain-derived neurotrophic factor (BDNF) plays a role in different neurophysiological processes, including those involved in alcohol- and anxiety-related behaviors. Preclinical and clinical studies indicate that chronic excessive alcohol use leads to
Autor:
Joseph Antonides, Michael T. Battista
Publikováno v:
The Journal of Mathematical Behavior. 68:101010
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Michael T. Battista, Joseph Antonides
Publikováno v:
Mathematics Education Across Cultures: Proceedings of the 42nd Meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education.
Autor:
Ludmila T. Battista, Lisa Wright
This chapter will lay the groundwork for exploring implicit bias and the effects in the online higher education environment. The authors will analyze privilege, power, oppression, and institutionalized bias and explore examples in higher education, t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1c14686b89d00bcf32803a4ba3061904
https://doi.org/10.4018/978-1-5225-9814-5.ch002
https://doi.org/10.4018/978-1-5225-9814-5.ch002
Autor:
Michael L. Winer, Michael T. Battista
Publikováno v:
International Electronic Journal of Mathematics Education. 17:em0677