Zobrazeno 1 - 10
of 491
pro vyhledávání: '"T, Back"'
Publikováno v:
Social Psychology of Education. 25:1071-1092
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kathleen McAuliff, Judah J. Viola, Christopher B. Keys, Lindsey T. Back, Amber E. Williams, Crystal N. Steltenpohl
Publikováno v:
Psychosocial Intervention, Vol 23, Iss 2, Pp 115-123 (2014)
The health and healthcare of vulnerable populations is an international concern. In 2011, a Midwesternstate within the U.S. mandatorily transitioned 38,000 Medicaid recipients from a fee-for-service systeminto a managed care program in which managed
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/71ee6f76af0147f38caa180a59baf31e
Publikováno v:
Disability Studies Quarterly, Vol 36, Iss 4 (2016)
Although scientists have often overlooked the role of language used to refer to people with disabilities in their identities, language may reflect societal attitudes that are critical in shaping the experiences of people with disabilities, particular
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de117933869f40afa69c334b71016751
Publikováno v:
Journal of Vacuum Science & Technology B. 40:053201
A vacuum field effect transistor (VacFET) is proposed that consists of a modification of a conventional AlGaN/GaN high electron mobility transistor to include a nanogap near the gate on either the source (cathode) or drain (anode) side of the device.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Organizational empowerment: A framework examining historical and systemic domains in school settings
Publikováno v:
Journal of community psychologyREFERENCES. 49(2)
Organizational empowerment (OE) is a key construct in community psychology. We build on current understandings of OE by exploring history and systemic relationships as important aspects of OE. We conducted interviews with 20 school leaders from 16 sc