Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Szpak, Ancret"'
Autor:
Zarei, Tohid, Emery, Michelle, Saredakis, Dimitrios, Lee, Gun A., Stubbs, Ben, Szpak, Ancret, Loetscher, Tobias
Effectively using immersive multi-user environments for digital applications (via virtual, augmented and mixed reality technologies) beckons the future of healthcare delivery in the metaverse. We aimed to evaluate the feasibility and effectiveness of
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.04760
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 22, Iss 10, p e19840 (2020)
BackgroundVirtual reality (VR) exergaming has the potential to target sedentary behavior. Immersive environments can distract users from the physical exertion of exercise and can motivate them to continue exergaming. Despite the recent surge in VR po
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/593e1100d750452fb36962bdcf65732e
Autor:
Michalski, Stefan Carlo1 stefan.michalski@mymail.unisa.edu.au, Szpak, Ancret1, Ellison, Caroline1, Cornish, Rowena2, Loetscher, Tobias1
Publikováno v:
JMIR Serious Games. Apr-Jun2022, Vol. 10 Issue 2, p1-9. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Brain and Cognition October 2015 99:128-134
Autor:
Szpak, Ancret, Loetscher, Tobias, Churches, Owen, Thomas, Nicole A., Spence, Charles J., Nicholls, Michael E.R.
Publikováno v:
In Neuropsychologia April 2015 70:462-467
Autor:
Michalski, Stefan Carlo1 micsc003@mymail.unisa.edu.au, Szpak, Ancret1, Saredakis, Dimitrios1, Ross, Tyler James1, Billinghurst, Mark2, Loetscher, Tobias1
Publikováno v:
PLoS ONE. 9/10/2019, Vol. 14 Issue 9, p1-14. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 7, Pp 130883-130892 (2019)
Despite continued improvements in virtual reality (VR) technologies, many people still experience adverse symptoms from using head-mounted displays (HMDs). Typically, these symptoms are monitored through self-report measures, such as the Simulator Si
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::107dff6fde442259c367c5bab1175ead
https://doi.org/10.31234/osf.io/xerwz
https://doi.org/10.31234/osf.io/xerwz