Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Szokoli, Franziska"'
Autor:
Szokoli, Franziska
Symbiosis between bacteria and single celled eukaryotes, such as ciliates and amoebae, is a widespread phenomenon. In the past years, the number of species characterizations of symbiotic bacteria, has constantly grown. Especially members of the order
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A30405
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A30405/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A30405/attachment/ATT-0/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lanzoni, Olivia, Szokoli, Franziska, Schrallhammer, Martina, Sabaneyeva, Elena, Krenek, Sascha, Doak, Thomas G., Verni, Franco, Berendonk, Thomas U., Castelli, Michele, Petroni, Giulio
Publikováno v:
International Microbiology; 20230101, Issue: Preprints p1-13, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Szokoli, Franziska1,2, Sabaneyeva, Elena3, Castelli, Michele2, Krenek, Sascha1, Schrallhammer, Martina4, Soares, Carlos A. G.5, da Silva-Neto, Inacio D.6, Berendonk, Thomas U.1, Petroni, Giulio2 giulio.petroni@unipi.it
Publikováno v:
PLoS ONE. 1/5/2016, Vol. 11 Issue 1, p1-20. 20p.
Autor:
Pasqualetti, Chiara, Szokoli, Franziska, Rindi, Luca, Petroni, Giulio, Schrallhammer, Martina
Publikováno v:
Frontiers in Microbiology; 7/8/2020, p1-10, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.