Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Sze, Jocelyn A."'
Autor:
Koopmann-Holm, Birgit1 (AUTHOR) bkoopmannholm@scu.edu, Sze, Jocelyn2 (AUTHOR), Jinpa, Thupten3 (AUTHOR), Tsai, Jeanne L.4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Cognition & Emotion. Aug2020, Vol. 34 Issue 5, p1028-1035. 8p. 1 Chart, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Daubenmier, Jennifer1, Sze, Jocelyn2, Kerr, Catherine E.3, Kemeny, Margaret E.4, Mehling, Wolf5
Publikováno v:
Psychophysiology. Aug2013, Vol. 50 Issue 8, p777-789. 13p. 4 Charts, 3 Graphs.
Autor:
Sweeney, Alison C., Weitlauf, Julie C., Manning, Elizabeth A., Sze, Jocelyn A., Waldrop, Angela E., Hasser, Caitlin
Publikováno v:
In Women's Health Issues March-April 2013 23(2):e73-e76
Autor:
Gyurak, Anett, Haase, Claudia M., Sze, Jocelyn, Goodkind, Madeleine S., Coppola, Giovanni, Lane, Jessica, Miller, Bruce L., Levenson, Robert W.
We examined the relationship between a functional polymorphism of the serotonin transporter gene (5-HTTLPR) and individual differences in emotional reactivity in two laboratory studies. In Study 1, empathic responding and physiological reactivity to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::7817ff8c3b90b29cfdd5c4cea5540071
https://europepmc.org/articles/PMC3553251/
https://europepmc.org/articles/PMC3553251/
Autor:
Sze, Jocelyn Andrea
Publikováno v:
Sze, Jocelyn Andrea. (2010). Understanding the Emotions of Others: Loss or Gain in Aging?. UC Berkeley: Psychology. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/1z245973
Using a cross-sectional sample of young (20-30 years old), middle-aged (40-50 years old), and older adults (60-80 years old), the present study examined age differences in cognitive empathy (i.e., the capacity to know what another is feeling or think
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::069e4c52d6038ce9b902c2d5b87c99d3
http://n2t.net/ark:/13030/m5862mbm
http://n2t.net/ark:/13030/m5862mbm
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.