Zobrazeno 1 - 10
of 97
pro vyhledávání: '"Szabó Fruzsina"'
Publikováno v:
PedActa, Vol 6, Iss 2, Pp 41-50 (2016)
Problem Based Learning was originally created for medical students to better diagnose new illnesses; this methodology can be used in almost all the fields of education. Teachers can teach by appealing to students’ natural instincts to create, and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2004496474914c94acafe583a431e6d5
Autor:
Czömpöly, Ottó1 (AUTHOR) czompoly.otto@ek.hun-ren.hu, Szabó, Fruzsina1 (AUTHOR) szb.fruzsi@gmail.com, Fábián, Margit1 (AUTHOR) fabian.margit@ek.hun-ren.hu, Kolonits, Tamás1 (AUTHOR) kolonits.tamas@ek.hun-ren.hu, Fogarassy, Zsolt1 (AUTHOR) fogarassy.zsolt@ek.hun-ren.hu, Zámbó, Dániel1 (AUTHOR) zambo.daniel@ek.hun-ren.hu, Aertsens, Marc2 (AUTHOR) marc.aertsens@sckcen.be, Osán, János1 (AUTHOR) osan.janos@ek.hun-ren.hu
Publikováno v:
Minerals (2075-163X). Dec2024, Vol. 14 Issue 12, p1299. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gheorghita, Dorottya, Kun Szabó, Fruzsina, Ajtai, Tibor, Hodovány, Szabolcs, Bozóki, Zoltán, Braunitzer, Gábor, Antal, Márk Ádám
Publikováno v:
In International Dental Journal October 2022 72(5):691-697
Autor:
Somogyi, Petra, Tóth, Ibolya, Ballók, Bence, Hammad, Zaid, Hussein, Ramez A., Kun-Szabó, Fruzsina, Tolnai, József, Danis, Judit, Kecskés, Szilvia, Fodor, Gergely H., Farkas, Eszter, Peták, Ferenc
Publikováno v:
Frontiers in Physiology; 2024, p1-13, 13p
Publikováno v:
Teaching English with Technology. 22(2):51-68
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1063523
Publikováno v:
Educatio. 30(2):317-326
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=988281
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sápiné Bényei, Rita, Szabó, Fruzsina
Publikováno v:
HERJ Hungarian Educational Research Journal. 8(4):97-104
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=748099