Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Synchronous learning activities"'
Autor:
Jorge Eduardo Pineda Hoyos
Publikováno v:
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 15, Iss 1, Pp 1-17 (2018)
Abstract Language teaching is a field in constant evolution, and the use of technology has boosted its development. However, there is a need to investigate the effects of technology on the development of pedagogical practices and their effects on lea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5a05d0dad889443eb898ea3fecb91143
Autor:
Jorge Eduardo, Pineda Hoyos
Publikováno v:
Repositorio UdeA
Universidad de Antioquia
instacron:Universidad de Antioquia
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 15, Iss 1, Pp 1-17 (2018)
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
O2, repositorio institucional de la UOC
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Universidad de Antioquia
instacron:Universidad de Antioquia
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 15, Iss 1, Pp 1-17 (2018)
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
O2, repositorio institucional de la UOC
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Language teaching is a field in constant evolution, and the use of technology has boosted its development. However, there is a need to investigate the effects of technology on the development of pedagogical practices and their effects on learning out
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c60dad719c00d3d77901c29341000dd8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.