Zobrazeno 1 - 10
of 106
pro vyhledávání: '"Symonds, J.E."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Akkermans, J., Blokker, R., Buers, C., Heijden, B.I.J.M. van der, De Vos, A., Marshall, E.A., Symonds, J.E.
Publikováno v:
Marshall, E.A.; Symonds, J.E. (ed.), Young Adult Development at the School-to-Work Transition: International Pathways and Processes, pp. 77-103
Akkermans, J, Blokker, R, Buers, C, Van der Heijden, B I J M & De Vos, A 2021, Ready, Set, Go! The School-to-Work Transition in the New Career . in A Marshall & J Symonds (eds), Young Adult Development at the School-to-Work Transition : International Pathways and Processes . The Oxford University Press, pp. 77-104 . https://doi.org/10.1093/oso/9780190941512.003.0004
Young adult development at the school-to-work transition : international pathways and processes
Young Adult Development at the School-to-Work Transition: International Pathways and Processes, 77-104
STARTPAGE=77;ENDPAGE=104;TITLE=Young Adult Development at the School-to-Work Transition
Emerging Adulthood Series, 77-103. Oxford : Oxford University Press
STARTPAGE=77;ENDPAGE=103;TITLE=Emerging Adulthood Series
Akkermans, J, Blokker, R, Buers, C, Van der Heijden, B I J M & De Vos, A 2021, Ready, Set, Go! The School-to-Work Transition in the New Career . in A Marshall & J Symonds (eds), Young Adult Development at the School-to-Work Transition : International Pathways and Processes . The Oxford University Press, pp. 77-104 . https://doi.org/10.1093/oso/9780190941512.003.0004
Young adult development at the school-to-work transition : international pathways and processes
Young Adult Development at the School-to-Work Transition: International Pathways and Processes, 77-104
STARTPAGE=77;ENDPAGE=104;TITLE=Young Adult Development at the School-to-Work Transition
Emerging Adulthood Series, 77-103. Oxford : Oxford University Press
STARTPAGE=77;ENDPAGE=103;TITLE=Emerging Adulthood Series
One key career transition during emerging adulthood is the school-to-work transition. As careers have become much more dynamic and complex, this particular has also become more challenging for young adults. In this chapter, the authors explain how th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e3ec04dce4d68269f9731b8e9050304a
https://doi.org/10.1093/oso/9780190941512.003.0004
https://doi.org/10.1093/oso/9780190941512.003.0004
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Marshall, E.A.; Symonds, J.E. (ed.), Young adult development at the school-to-work transition: International pathways and processes, 268-292. New York, NY : Oxford University Press
STARTPAGE=268;ENDPAGE=292;TITLE=Marshall, E.A.; Symonds, J.E. (ed.), Young adult development at the school-to-work transition: International pathways and processes
STARTPAGE=268;ENDPAGE=292;TITLE=Marshall, E.A.; Symonds, J.E. (ed.), Young adult development at the school-to-work transition: International pathways and processes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::bea6475ed51c40ae05bf46cd320f209f
http://hdl.handle.net/2066/240657
http://hdl.handle.net/2066/240657
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.