Zobrazeno 1 - 10
of 107
pro vyhledávání: '"Sylvester, B.D."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sylvester, B.D., Lubans, D.R., Eather, N., Standage, M., Wolf, S.A., McEwan, D., Kaulius, M., Ruissen, G., Crocker, P.R.E., Beauchamp, M.R.
Publikováno v:
Journal of Sport & Exercise Psychology, 38(Supplement). Human Kinetics Publishers Inc.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::797184b85a8bac7c193e2f302ad9938c
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/experimental-effects-of-variety-support-on-exercise-related-wellbeing(05c1d764-2111-46e9-bdb5-e4b547fff5dd).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/experimental-effects-of-variety-support-on-exercise-related-wellbeing(05c1d764-2111-46e9-bdb5-e4b547fff5dd).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Weeks, Gavin1 (AUTHOR) gavin.weeks@gmail.com
Publikováno v:
Coaching Psychologist. Jun2024, Vol. 20 Issue 1, p39-49. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Teaching in Physical Education; Oct2023, Vol. 42 Issue 4, p621-630, 10p, 4 Charts