Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Swoboda N"'
Autor:
Swoboda, N.1 nicolas.swoboda@gmail.com, Moosburner, J.2 judith.moosburner@gmx.net, Bruckner, S.3 stefan.bruckner@uib.no, Yu, J. Y.4 jai@phy.ucsf.edu, Dickson, B. J.5 dicksonb@janelia.hhmi.org, Bühler, K.1 buehler@vrvis.at
Publikováno v:
Computer Graphics Forum. Feb2017, Vol. 36 Issue 1, p160-171. 12p. 1 Color Photograph, 3 Diagrams, 1 Chart, 2 Maps.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Diagrammatic representation and Inference. 4th International Conference, Diagrams 2006, Stanford, CA, USA, June 2006. Proceedings., 4045(Lecture Notes in Artificial Intelligence), 151-153
Existing diagrams for tense use as presented in grammar surveys for foreign learners have been analyzed from a semantic theoretic point of view. The analysis reveals that the notational systems used in the diagrammatic representations of the tense ru
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::071370a3c33eebd9c079b72b0deb7d01
https://research.rug.nl/en/publications/c922e390-10c7-4b1c-a38f-55b2c2bff0a9
https://research.rug.nl/en/publications/c922e390-10c7-4b1c-a38f-55b2c2bff0a9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Der Radiologe; Apr1999, Vol. 39 Issue 4, p298-303, 6p
Publikováno v:
First International Workshop on Pen-Based Learning Technologies (PLT 2007); 2007, p1-3, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.