Zobrazeno 1 - 10
of 4 195
pro vyhledávání: '"Switching intention"'
Autor:
Mohd Shelahudin, Nur Raudhatul Jannah, Ngah, Abdul Hafaz, Rahi, Samar, Gabarre, Serge, Mokhlis, Safiek, Al-Gasawneh, Jassim Ahmad
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2024, Vol. 15, Issue 9, pp. 2310-2328.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-09-2023-0288
Autor:
Gading, Wachidatun Tara1, Kuswati, Rini2, Achmad, Nur3 rk108@ums.ac.id, Lestari, Wuryaningsih Dwi2
Publikováno v:
Journal of Business & Management Studies (2709-0876). Jan/Feb2024, Vol. 6 Issue 1, p182-193. 12p.
Autor:
Phan Duy Hung1, Vu Huy Thong2 thongvh@neu.edu.vn, Pham Van Tuan2, Nguyen Huu Dang Khoa2, Nguyen Quynh Trang2
Publikováno v:
Cogent Business & Management. 2024, Vol. 11 Issue 1, p1-26. 26p.
Publikováno v:
Jurnal Ekonomi, Bisnis dan Entrepreneurship, Vol 18, Iss 1, Pp 186-196 (2024)
The purpose of this research is to examine the switching intention towards Wardah Cosmetics products using the push-pull-mooring theory. The push factors tested in this study are dissatisfaction with the brand image factor, and the mooring factor is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d062b31227914d16ace8a06ab00cb3a4
Autor:
Firdausi, Asri Sekar Mawar1 asrisekarmf@upnyk.ac.id, Dharmmesta, Basu S.2
Publikováno v:
Gadjah Mada International Journal of Business. Sep-Dec2023, Vol. 25 Issue 3, p327-354. 28p.
Autor:
Salsabilla Rachmakinanti, Cut Azaria1, Lavenia1, Dwihartanti, Sylvia1 sylviadwihartanti@gmail.com, Justianto, Jerry S.1
Publikováno v:
Indonesian Journal of Multidisciplinary Science. Feb2024, Vol. 3 Issue 5, p1-11. 11p.
Autor:
Lin, Chieh-Peng1 (AUTHOR), Hsieh, Chia-Yun1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Human-Computer Interaction. Sep2023, Vol. 39 Issue 15, p2993-3002. 10p. 1 Diagram, 7 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wisudanto, Widiastuti, Tika, Mardhiyah, Dien, Mawardi, Imron, Robani, Anidah, Al Mustofa, Muhammad Ubaidillah
Publikováno v:
Journal of Islamic Accounting and Business Research, 2023, Vol. 15, Issue 4, pp. 661-683.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIABR-08-2022-0220