Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Swiss watch industry"'
As an untypical co-branding strategy, the recent launch of the Omega x Swatch MoonSwatch collection created significant hype among customers. Bringing together Swatch, a brand that helped save the Swiss watch industry during the quartz crisis, and Om
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::d81a294a96522274df1e0afbd812ff13
https://www.bib.irb.hr/1217222
https://www.bib.irb.hr/1217222
Autor:
Matthew Sinclair
Publikováno v:
Journal of Research Practice, Vol 11, Iss 2 (2015)
Conventional wisdom holds that new product development is more successfully undertaken when design is user-led. An exception is the luxury goods sector, in which a common presentation of the brand is one where the customer should aspire to the vision
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8f679c8f60314981a72ed374739f3d32
Autor:
Bobrie, François
Publikováno v:
31e Congrès International de l'afm
31e Congrès International de l'afm, AFM, May 2015, Marrakech, Maroc
31e Congrès International de l'afm, AFM, May 2015, Marrakech, Maroc
International audience; This presentation aims to better understand and explain the importance of product design as a source of an innovation process, based on the most up-dated semiotic theories of the discourses of the objects. Within this conceptu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b86ba38da5ca6aee57e323b7acc2f448
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01391085
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01391085
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Matt Sinclair
Publikováno v:
Matt Sinclair
Journal of Research Practice, Vol 11, Iss 2 (2015)
Journal of Research Practice, Vol 11, Iss 2 (2015)
Conventional wisdom holds that new product development is more successfully undertaken when design is user-led. An exception is the luxury goods sector, in which a common presentation of the brand is one where the customer should aspire to the vision
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::93ca964ed2803bc2e6430fdb75b2427e
https://jrp.icaap.org/index.php/jrp/article/view/515
https://jrp.icaap.org/index.php/jrp/article/view/515