Zobrazeno 1 - 10
of 148
pro vyhledávání: '"Swerts, C."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Swerts C; Ghent University Department of Special Needs Education Belgium Ghent University, Department of Special Needs Education, Belgium.; HOGENT University of Applied Sciences and Arts Social-Educational Care Work Ghent Belgium HOGENT University of Applied Sciences and Arts, Social-Educational Care Work, EQUALITY//Research Collective, Ghent, Belgium., Lombardi M; HOGENT University of Applied Sciences and Arts Social-Educational Care Work Ghent Belgium HOGENT University of Applied Sciences and Arts, Social-Educational Care Work, EQUALITY//Research Collective, Ghent, Belgium., Gómez LE; University of Oviedo Department of Psychology Spain University of Oviedo, Department of Psychology, Spain., Verlet D; Ghent University Faculty of Economics and Business Administration Belgium Ghent University, Faculty of Economics and Business Administration, Belgium.; Statistics Flanders Brussels Belgium Statistics Flanders, Brussels, Belgium., Debeer D; Ghent University Faculty of Psychology and Educational Sciences Research Support Office Belgium Ghent University, Faculty of Psychology and Educational Sciences, Research Support Office, Belgium., Maeyer J; HOGENT University of Applied Sciences and Arts Social-Educational Care Work Ghent Belgium HOGENT University of Applied Sciences and Arts, Social-Educational Care Work, EQUALITY//Research Collective, Ghent, Belgium., Vanderplasschen W; Ghent University Department of Special Needs Education Belgium Ghent University, Department of Special Needs Education, Belgium.
Publikováno v:
Psychosocial intervention [Psychosoc Interv] 2023 Jan 02; Vol. 32 (1), pp. 21-31. Date of Electronic Publication: 2023 Jan 02 (Print Publication: 2023).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psicothema [Psicothema] 2022 May; Vol. 34 (2), pp. 182-191.
What makes life better or worse: Quality of life according to people with intellectual disabilities.
Autor:
Holmes HM; Rehabilitation Science Online Programs, Faculty of Medicine, University of British Columbia, Vancouver, British Columbia, Canada.; Ranch Ehrlo Society, Regina, Saskatchewan, Canada., Mortenson WB; Rehabilitation Science Online Programs, Faculty of Medicine, University of British Columbia, Vancouver, British Columbia, Canada.; Department of Occupational Science and Occupational Therapy, Faculty of Medicine, University of British Columbia, Vancouver, British Columbia, Canada.; International Collaboration on Repair Discoveries, Vancouver, British Columbia, Canada.; GF Strong Rehabilitation Research Program, Vancouver, British Columbia, Canada.
Publikováno v:
Journal of applied research in intellectual disabilities : JARID [J Appl Res Intellect Disabil] 2024 Sep; Vol. 37 (5), pp. e13280.
Publikováno v:
Journal of Intellectual Disability Research, 59, 42-43
ResearcherID
Journal of Intellectual Disability Research, 59, 1, pp. 42-43
ResearcherID
Journal of Intellectual Disability Research, 59, 1, pp. 42-43
Item does not contain fulltext 2 p.
Autor:
Burke, Kathryn M.1 (AUTHOR) andrea.parente@temple.edu, Shogren, Karrie A.2 (AUTHOR) shogren@ku.edu, Parente, Andrea1 (AUTHOR) shawn.aleong@temple.edu, Alsaeed, Abdulaziz2 (AUTHOR) aziz@ku.edu, Myers, Austin M.2 (AUTHOR) amyers94@ku.edu, Aleong, Shawn1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Jul2024, Vol. 14 Issue 7, p613. 14p.
Autor:
Greenlee, Jessica L.1 greenjes@lafayette.edu, Stelter, Claire R.2, Hickey, Emily2, Burton, Casey3, Carlson, Megan4, Winter, Marcia A.3
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Jun2024, Vol. 54 Issue 6, p2274-2285. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.