Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Swerdlow, Barry"'
Autor:
Swerdlow, Barry1 (AUTHOR) swerdlow@ohsu.edu, Osborne-Smith, Lisa1,2 (AUTHOR), Soelberg, Julie1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Medical Education & Curricular Development. 2/1/2024, p1-12. 12p.
Publikováno v:
In Clinical Simulation in Nursing January 2023 74:49-56
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Swerdlow, Barry1 swerdlow@ohsu.edu, Osborne-Smith, Lisa2 osbornes@ohsu.edu
Publikováno v:
AANA Journal. Apr2022, Vol. 90 Issue 2, p133-140. 8p.
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice.
Barry Swerdlow,1 Lisa Osborne-Smith,1,2 Douglas Arditti,1,2 Lisa J Hatfield3 1Nurse Anesthesia Program, Oregon Health & Science University, Portland, OR, USA; 2Department of Anesthesiology and Perioperative Medicine, Oregon Health & Science Universit
Autor:
Swerdlow, Barry N.1 (AUTHOR) swerdlow@ohsu.edu
Publikováno v:
Journal of Anesthesia. Aug2020, Vol. 34 Issue 4, p575-584. 10p.
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice
Barry Swerdlow,1,2 Lisa Osborne-Smith,1,3 Devon Berry4 1Nurse Anesthesia Program, Oregon Health & Science University, Portland, OR, USA; 2Department of Anesthesiology, Perioperative and Pain Medicine, Stanford University School of Medicine, Stanford,
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice
Screen-based simulation (SBS) using digital technology has been demonstrated to improve the cognitive and psychomotor skills of anesthesia trainees. As a method of education and evaluation, this form of simulation offers multiple advantages related t
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.